torsdag 20. januar 2011

Videodeling

Da er det YouTube som står for tur. Jeg har brukt YouTube en del ganger før, først og fremst for å finne musikkvideoer. Derfor har jeg valgt en av U2. Dette er en av mine favorittsanger, og jeg var på konsert med dem i Stockholm i 2001.







Jeg har vært inne og sett på mange sider, søkte på bibliotek, bøker og litteratur, og sett på noen av disse. Men ingen som var vært å legge ut. Skal jeg lage en blogg i jobbsammenheng, er dette et fint medium å bruke.

Jeg laget meg også en konto på YouTube, så jeg kan legge til favoritter, og lagre mine egne filmsnutter, hvis det blir aktuelt.

1 kommentar:

  1. Så absolutt verdt å legge ut nettopp denne videoen! Videoer, bilder og lydfiler gjør seg veldig bra i blogger. Er det noe/hendelser/utstlillinger osv i ditt bibliotek du kan filme.

    SvarSlett