torsdag 17. februar 2011

Karttjenester

Mine erfaringer med karttjenester er både og. Har brukt Gule sider en del før, for vegbeskrivelse og avstandsmåling, så kjenner godt til denne tjenesten. Har også vært inne på Google maps tidligere, så kjenner litt til deres side også. Nedenfor har jeg lagt inn kartet for Moelv, og hvor biblioteket i Moelv er plassert, jeg brukte HTML koder, for å få kartet i innlegget mitt. Her kan du også se noen bilder fra Moelv sentrum, og Herredshuset som biblioteket ligger i.





En siden som også er verdt å sjekke ut, er Google earth, hvor du kan se hele verden i 3D. Denne har jeg lastet ned på min maskin.

1 kommentar:

  1. Du er tydeligvis god til html-koding. Går ut i fra at du også lagde reiserute.
    Kan du tenke deg bibliotektjenester som involverer kart?

    SvarSlett