mandag 24. januar 2011

WIKI eller frustrert frue

Da nærmer deadline seg, og jeg er nesten ferdig med oppgavene for denne gang. Det er mandag kveld, og frustrasjonen råder. Kan vel si at Wiki ikke helt er min greie. Har vært inne og lagt igjen noen spor, men det er vel det hele også. Har prøvd å skrive noe, men finner det ikke igjen, så da vet nå ikke jeg hvor dette bærer.

Er ganske sikker på at dette er noe jeg ikke kommer til å bruke, verken privat eller i jobbsammenheng.

Jeg virker sikkert veldig negativ nå, og det stemmer. Har ikke hatt så god tid på akurat denne delen, men skal prøve å se på den litt senere, så kom gjerne med kommentarer, på hva som er lurt å gjøre.

Tror jeg gir meg nå, mens leken er god.

2 kommentarer:

  1. Så desverre din kommentar i min gamle blogg litt seint jeg :( Ikke en blogg som er aktiv mao.

    Fin kursblogg du har. Har en selv også; blantpermer.wordpress.com også

    SvarSlett
  2. Jeg synes også denne wikien er vanskelig, men det finnes flere andre wikier, som muligens er enklere.
    Karianne har laget en forklaring på hvordan du redigerer og finner frem:
    http://smakserfaringer.wordpress.com/2011/01/26/redigering-i-kurswikien/

    SvarSlett