fredag 25. februar 2011

Ved veis ende

Da er det bare oppsummeringen av kurset som gjenstår. I starten av kurset var jeg spent på hva vi skulle igjennom, og om kurset kom til å ta mye tid. De første oppgavene, vi skulle gjøre var ganske omfattende, og det at vi fikk en kortere frist enn først antatt, var litt stressende. Men jeg jobber best under press, så for meg har det fungert bra hele veien.

Har vel egentlig ikke fått noen favoritt, de tingene jeg har brukt før, kommer jeg fortsatt til å bruke sånn som Facebook og YouTube. Har vel ikke vært så aktiv på Twitter, og det ser jeg heller ikke helt for meg jeg kommer til å være framover. Kanksje prøve å bidra litt på vår egen Twitter side, kan ikke si å ha vært så aktiv der til nå.

Om det blir noen blogg på biblioteket, får tiden vise. Jeg håper vi kan få en egen side på Facebook, selv om kommunen ikke er så ivrig på det. De mener vi skal bruke kommunen sin side, og legge ut sakene våre der.





Alt i alt er jeg fornøyd med kurset, har fått en smakebit på mange ting rundt sosiale medier, og kunne gjerne tenkt meg mer faglig påfyll etterhvert. Man trenger stadig kunnskap om nye ting, og man blir aldri helt mett :-)

1 kommentar:

  1. Så godt at du er fornøyd med kurset. Vi har innsett at det var altfor mye å gjøre frem til 2. samling.
    Når det gjelder Facebook kan du kanskje bruke noen av argumentene til Ingeborg Volan, hun mente at det ikke var hensiktsmessig at hele institusjonen gikk på FB, men at man brukte FB til ulike prosjekter (fritt etter hukommelsen).

    Gratulerer med vel gjennomført kurs! Lykke til videre med sosiale medier.

    SvarSlett